Dagen

Tänkte berätta lite snabbt om dagen.
Alva skulle hoppträna idag för Nina och det gick jättebra. Mulle var lite halvbusig då han hade vilat i tre dagar eller hur det nu var. Jag och Matilda var hästskötare åt henne och hjälpte henne så vi fick äran att gå till träningen, haha rätt jobbigt. Sedan efter att Alva hade tränat klart så fick vi släppa han i en hage intill så att vi kunde kolla på nästa grupp. Kollade på den och sedan så gick vi och Alva red tillbaka och fick en till kompis med oss. Tim och hans ponny Lady. Gick bra mycket snabbare på tillbaka vägen men trött var man. Haha önskar att jag också hade haft en egen ponny och kunde rida istället för att gå, men som tur är har jag ju moppen min. Haha utan den kommer man verkligen ingenstans! :D

/Madicken





Alltså det skulle vara kul om ni skrev vad ni vill läsa om! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0